Russian media outlets RT and Sputnik are allegedly named in a still-classified UK parliamentary report - on Moscow's suspected interference in the 2016 Brexit referendum.

The claim is made in an article in the British newspaper, The Sunday Times.

The report apparently also states, though, that the impact of supposed Russian meddling is "unquantifiable."

More videos

NBA 16 Dec 2019 05:04 CET

KINGS at WARRIORS

NBA 16 Dec 2019 04:28 CET

KNICKS at NUGGETS